Inspirace a praxe v kom.
Vzdělávání KAM
Jak vypadá Nedopečeno (podcast) post IG KAM + Canva pro výrobu grafiky
Jak vypadá Nedopečeno RAW (podcast) posty IG KAM + Canva pro výrobu grafiky
Zdroje pro vedoucí redesign Canva šablony
Frontline + .indd pro výrobu grafiky
Vzdělávací videoposty Instagram KAM + .psd pro výrobu grafiky
Krásný vizuál KAM – Klára Břešťáková a Pavlína Štefková – náhled a inspirace
Elektronické a tištěné publikace KAM náhled a inspirace
* Pozn. Pro použití Canva šablon se musíte přihlásit jako komunikace(at)kam.cz
Služby KAM
Inspirace z Camps
Highway camp
Inspirace z branding guidelines pro Fusion
KAM Fusion camp
Inspirace z Duchovního dědictví
Zázemí KAM
Zázemí KAM komunikuje s cílovými skupinami Dárců, Vedoucími sborů, vedoucími křesťanských služeb, vedoucími mládeží cestou Zpráv z KAM (2x ročně) a Ohlédnutí.
Pro dárce (high capacity, skupinové-církve a velké dárce jednotlivce chystá PF a věcný dar. Zkušenost ukazuje tuto praxi jako dobrou, osvědčila se a je dostačující jí jen v potřebné kvalitě udržovat.
Pro listopadovou správní radu je taktéž vhodné připravit drobné poděkování.
Pro potřeby chodu organizace je 2x ročně pořádána KAM konference – Jarní a podzimní. Podklady pro výrobu grafiky najdete ZDE.
Pro interní potřeby KAM konference a dárce je potřeba dodat 1x ročně videosvědectví. Je vhodné, aby jedno adresovalo vzdělávání/regionální podporu a druhé programy KAM, neboť svou povahou se tyto oblasti působení KAM značně liší. V prví jmenované pomáháme kultivovat Boží dílo, kdežto ve druhé pomáháme rozsévat. Postup volby pro natočení videa a tipy pro postu na této práci najdete ZDE.
Zázemí KAM pořádá 1x ročně Garden party jako děkovné a neformální setkání pracovníků KAM. Podklady pro výrobu grafiky ZDE.
Vítací a děkovné karty ZDE.
Medailonky na KAM web: fotky v rozlišení 800×600 px a na pozadí grafika 1200×600.
KAM Promo
UNITED 2x, zápisník a taška
Externí objednávky na propagaci
KAM díky své úctyhodné databázi kontaktů (mailových i followers na soc sítích) může sehrát významnou roli jako komunikační amplifikátor pro jednotlivé události, jestliže je komunikovaný obsah ve shodě s přesvědčením KAM a relevantní pro různé cílové skupiny u jednotlivých kom. kanálů.
Newsletter pod hlavičkou KAM
Obsah na soc. sítě vyrobí externí dodavatel. Jestliže organizator akce poskytne .pdf je možné jej snadno adaptovat použitím Canvy. ZDE příklad s Davidem Thomasem.